Obchodní podmínky
1. Údaje o provozovateli
Jméno a příjmení (OSVČ): Petr Válal
Sídlo / adresa podnikání: Stochov, Nerudova 79, 27303
IČ: 19077351
DIČ: neplátce DPH
Zapsán v rejstříku / evidován u: Finanční úřad v Kladně
Kontaktní e-mail: info@evickacandles.cz
Telefon: 705 128 685
Fakturační údaje Prodávajícího:
Jméno a příjmení (OSVČ): Petr Válal
Sídlo: Nerudova 79, 273 03 Stochov
IČ: 19077351
DIČ: neplátce DPH
E-mail: info@evickacandles.cz
Telefon: 705 128 685
2. Obchodní podmínky
2.1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem e‑shopu (dále jen „Prodávající“) a jeho zákazníky (dále jen „Kupující“).
2.2. Objednávka a uzavření smlouvy
-
Objednávku lze provést přes webové rozhraní e‑shopu.
-
Před odesláním objednávky má Kupující možnost zkontrolovat a upravit vložené údaje.
-
Smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky ze strany Prodávajícího.
-
Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.
2.3. Cena a platba
-
Všechny ceny jsou uvedeny jako konečné, včetně DPH, pokud je účtována.
-
Náklady na dopravu a případné další poplatky jsou uvedeny před dokončením objednávky.
-
Možnosti platby: převodem, online platební bránou, dobírkou, případně jiné uvedené v e‑shopu.
2.4. Dodací podmínky
-
Zboží je odesíláno prostřednictvím dopravce uvedeného v e‑shopu.
-
Obvyklá doba dodání je 5 dní.
-
Cena dopravy je uvedena v sekci „Doprava“ nebo v detailu objednávky.
2.5. Právo na odstoupení od smlouvy
-
Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
-
Pro odstoupení může Kupující použít formulář, který je přiložen níže.
-
Zboží musí být zasláno zpět bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dnů od odstoupení).
-
Náklady na vrácení zboží nese Kupující.
2.6. Reklamace, záruka a práva z vadného plnění
-
Prodávající odpovídá za vady zboží v době převzetí.
-
Záruční doba pro spotřebitele činí 24 měsíců.
-
Přijetí reklamace je potvrzeno e‑mailem.
-
Reklamace je vyřízena bez zbytečného odkladu (nejpozději do 30 dnů, pokud se strany nedohodnou jinak).
3. Reklamační řád
3.1. Uplatnění reklamace
Kupující může uplatnit reklamaci prostřednictvím e‑mailu nebo zasláním zboží na adresu provozovatele.
3.2. Co uvést v reklamaci
-
jméno a kontaktní údaje,
-
číslo objednávky,
-
popis závady,
-
způsob, jakým požaduje reklamaci vyřešit (oprava, výměna, sleva, odstoupení).
3.3. Důvod zamítnutí reklamace
Reklamace může být zamítnuta, pokud:
-
je vada způsobena nesprávným použitím,
-
došlo k mechanickému poškození uživatelem,
-
zboží bylo upraveno nebo zničeno.
4. Ochrana osobních údajů (GDPR)
4.1. Jaké osobní údaje zpracováváme
-
jméno a příjmení,
-
adresa,
-
e‑mail, telefon,
-
data pro vyřízení objednávky,
-
cookies, pokud to uživatel umožní.
4.2. Účely zpracování
-
vyřízení objednávky a doručení zboží,
-
komunikace se zákazníkem,
-
účetní povinnosti,
-
marketing pouze s výslovným souhlasem.
4.3. Doba uchování osobních údajů
-
údaje nezbytné pro účetnictví: 10 let,
-
údaje k objednávce: po dobu plnění smlouvy,
-
marketingové údaje: do odvolání souhlasu.
4.4. Práva subjektu údajů
-
právo na přístup k údajům,
-
právo na opravu nebo výmaz,
-
právo na omezení zpracování,
-
právo vznést námitku,
-
právo podat stížnost u ÚOOÚ.
5. Mimosoudní řešení sporů
Spotřebitel má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) v případě mimosoudního řešení spotřebitelského sporu.
6. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 6.12.2025. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu podmínek, přičemž současná verze je vždy dostupná na webu.
Příloha: Formulář pro odstoupení od smlouvy
Já, níže podepsaný/á, tímto odstupuji od kupní smlouvy uzavřené dne ………… týkající se nákupu zboží ……………….
Jméno a příjmení: ………………….
Adresa: ………………….
E‑mail: ………………….
Číslo objednávky: ………………….
Datum odstoupení: ………………….
Podpis: …………………. (jen v případě listinné verze)
